Avui tinc mandra

Els hàbits saludables ens demanen constància, però un cop adquirits, no els voldrem deixar marxar.

L’Anna Comet, Directora Tècnica i Consultora d’Amtté, és esportista d’elit en actiu des de fa més de 15 anys. Sap molt bé la importància de la constància per aconseguir els seus objectius. Guardant les distàncies, la seva persistència no s’aparta tant de la importància de mantenir uns hàbits saludables.

Aquí us deixem amb un escrit que va fer al seu blog on ens parla dels dies que té mandra d’anar a entrenar.

Avui, em fa mandra!

Aquests dies fa fred, són humits o glaçats i, on visc, sovint no veiem el sol. Si hi sumem que és època de constipats molt forts, grips i d’hores escasses de llum… és fàcil que algun dia les ganes i les forces per sortir a entrenar vagin justes. Cadascú té els seus propis motius per calçar-se les vambes, tirar-se a l’aigua, posar les pells als esquís o pujar sobre la bici dia sí dia també, però aquí van 5 reflexions que em faig els dies que em quedaria a casa, al costat de la llar de foc i acaronant el gos.

Les meves 5 reflexions:

  1. En 10 minuts estic escalfada i el fred deixarà d’existir: si el problema és el fred, avui en dia tenim materials boníssims per aïllar-nos i, tots sabem que, en menys de 10 minuts haurem entrat en calor.
  1. En acabar estaré satisfeta: sé que quan acabi estaré molt més contenta i satisfeta d’haver sortit que no pas d’haver-me quedat a casa. En sóc conscient i sóc capaç de fer aquest exercici de reflexió quan em ve a visitar el dimoniet.
  1. La continuïtat és bàsica: sé que la constància en l’entrenament és un dels pilars més importants, porto molts mesos treballant i no em mereixo trencar aquesta dinàmica i aquesta feina feta per un dia de mandra.
  1. Si cedeixo un dia… és fàcil cedir-ne més:per fallar un dia no passa res, el problema estarà si a aquest dia li’n segueix un altre i un altre.

 

  1. Entrenament amagat: sortir en dies complicats fa que, a part de l’entrenament físic, entreni altres qualitats que també cal posar en pràctica, que m’enforteixen a diferents nivells i m’ajuden a sobreposar-me en situacions de cursa que poden ser complicades.